BAKALÁŘI - PŘIHLÁŠENÍ

Vize

Motto: Naše škola se stane místem, kam budou děti rády chodit, kde získají základní znalosti, dovednosti a kompetence, rodiče a členové komunity se budou moci zapojit do sportovních, výchovně vzdělávacích, uměleckých a ostatních aktivit školy a jiných organizací působících v prostorách školy.

komunitní škola má významné postavení a zasahuje do života a vzdělávání nejen svých žáků, ale i jejich rodičů a obyvatel dané oblasti

inkluzivní škola vzdělává všechny žáky včetně nadaných žáků a žáků se specielními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím programu školy za pomoci podpůrných opatření se začleněním asistentů pedagoga a školních asistentů

zajištění výchovně vzdělávacího procesu dle vlastního ŠVP „Moje škola“,který dává možnost všem žákům školy volbou předmětů rozvíjet zájmy a kompetence v oblastech: společenských a přírodních věd, sportu, umění a designu, cizích jazyků, literatury, informačních a komunikačních technologií, matematiky, environmentální výchovy a profesní orientace, vzdělávací program poskytuje možnost všem žákům školy rozvíjet svoje záliby a zájmy

zajištění volnočasových aktivit v rámci školní družiny, školy a grantových projektů dle zájmu žáků a možností školy

garant matematických, jazykových, sportovních, tanečních a jiných soutěží

důraz na proces celoživotního vzdělávání - podpora sebevzdělávání a kariérního růstu pedagogických pracovníků

zapojení do mezinárodních, republikových, regionálních grantových a školních projektů (Škola podporující zdraví, Erasmus +, Baťa Junior Achievemnt, Škola udržitelného rozvoje, Rozvoj kreativity ve výuce přírodovědných předmětů, Inkluzivní vzdělávání na základních školách v Příbrami, šablony pro základní školy - robotika atp.)

vytváření a rozvoj pozitivního klimatu školy především propojením pěti základních složek ovlivňujících jeho kvalitu (kultura školy, mezilidské vztahy, organizační model školy, kvalita managementu a sboru, materiální prostředí školy pro žáky i učitele) – intenzivní spolupráce pedagogů, žáků, zákonných zástupců a veřejnosti, loajalita a sounáležitost se školou

budování a dovybavování odborných učeben v souladu s novými požadavky na výuku a vzdělávání (interaktivní tabule, mobilní PC učebna, relaxační koutky na chodbách a na školním dvoře a hřišti, environmentální učebna, botanická stezka, školní informační centrum - knihovna i cizojazyčná, mobilní učebna dopravní výchovy, odborná učebna EVVO, herní a relaxační prvky na dvoře školy, multifunkčí učebnu a technická dílna v suterénu)

historická budova školy jako centrum kulturního a hudebního života města (aula – ozvučení, zrekonstruované  pódium a začlenění bývalé kaple do kontextu celého prostoru, promítací plátno a PC pro semináře a přednášky, plánovaná rekonstrukce podlahy v aule)

ICT technologie pro žáky i učitele (ukončená rekonstrukce infrastruktury školy, mobilní učebna PC, 2 učebny PC, moderní multimediální zařízení pro žáky, WIFI připojení v areálu školy pro potřeby výuky i pro potřeby žáků mimo výuku, informační systém a matrika, notebooky a tablety pro přípravu výukových programů pro interaktivní tabule, PC a dokumentaci školy, interaktivní tabule ve všech učebnách školy s výukovým SW a SW Smart, digitální experimentální technologie PASCO pro výuku přírodovědných předmětů)

bezbariérového přístupu pro žáky se zdravotním postižením včetně vozíčkářů od roku 2009

dokončení zabezpečovacích prvků školy

vybudování ateliérů v půdních prostorách budovy

 

A jak vidí školu naši žáci ? 

  • Je dobré, že se škola přihlašuje na různé soutěže
  • Tato škola má docela hezký vzhled, dobré vybavení učeben a tělocvičny, až na výjimky dobré vyučující, dobré možnosti svěřit se.
  • Třídy jsou vybaveny interaktivními tabulemi, které nám pomáhají s výukou
  • Líbí se mi zde učitelé, i když jsou někdy přísní.
  • Venkovní hřiště, počítačová učebna
  • Vybavení (skříňky, lavice, tabule…)
  • Spolužáci
  • Učitelé a učitelky
  • Automaty na pití
  • Docela mě baví i některé hodiny. Máme dobrou pani učitelku třídní a doufám, že s námi vydrží až do 9. třídy.
  • Myslím si, že tu jsou hodní a spravedliví učitelé a to je dobře. Také spolužáci tu jsou hodní.
  • Jsou tu dobří kamarádi, máme tu dobré vybavení a také jsou tu docela dobří učitelé,
  • Je to tu moc pěkné a jsou tu moc příjemné učitelky.
  • Máme pěkné hřiště, kde můžeme hrát fotbal. Dokonce máme i aulu, kde nám hrají někdy moc pěkné představení.
  • Škola má nádhernou aulu, ve které se pořádají různá vystoupení. Také se mi líbí nově udělaný dvůr a hřiště.
  • Myslím, že tu učí učitelé s dobrou praxí.
  • Tato škola se mi líbí, protože je docela stará a pěkně udělaná.
  • Naše škola se mi líbí, protože je velká a hodně stará. Máme tu tělocvičnu, velkou aulu, interaktivní tabule, spoustu moderní elektroniky a hlavně venkovní hřiště. Moc se mi tu líbí atelier, ve kterém bych rád trávil víc času. Mám tu dobré kamarády, a proto se mi tu líbí.
  • Já chodím do této školy od první třídy. Je to výborná škola, protože máme super vybavení, interaktivní tabule, nové lavice a dobrou tělocvičnu. Ale nejlepší jsou učitelé.
  • Na této škole je to mnohem lepší než na té, co jsem chodila dříve, protože má mnohem lepší vybavení a je zde více dětí a učitelů.
  • Když jsem poprvé viděla školu v Jiráskových sadech, nevěděla jsem, co mne čeká uvnitř. Škola má pěknou výzdobu, dobré vybavení a příjemného ředitele.
  • Od začátku jsem věděla, že na první stupeň půjdu sem. Moc se mi tady líbí.
  • Líbí se mi školní dvůr, kde si o přestávkách můžeme hrát.
  • Já jsem na tuto školu začala chodit v září. Poznala jsem tady plno hodných kamarádů.
  • Paní učitelky jsou také hodné a hodě naučí. Na této škole se mi moc líbí.
  • Mně se líbí, že na této škole máme učebnu fyziky.
  • V naší škole je mnoho hodných a chytrých učitelů, kteří nás hodně naučí.
  • Naše škola je velmi prostorná.
  • Někteří učitelé mají svoje metody, jak si žáky získat, aby je jejich hodiny bavily a aby na ně chodili s chutí.

"Čím víc se učíme, tím víc odhalujeme svoji nevědomost.“ - Percy Bysshe Shelley anglický romantický básník

ZSJS

„Pro život, ne pro školu se učíme“ — Seneca římský filozof 4 př.n.l.- 65 n.l.

test
Individuální přístup

Individuální přístup

Prostřednictvím diferenciované výuky nabízíme všem žákům naší školy rovné šance na získání kvalitního vzdělávání, které odpovídá jejich individuálním potřebám a možnostem.

Moderní metody

Moderní metody

K aplikaci moderních metod do výuky efektivně dopomáhají digitální technologie. Interaktivní tabule jsou nainstalovány ve všech učebnách, k dispozici jsou iPady, tablety a široké spektrum výukových softwarů.

Matematika je priorita

Matematika je priorita

Nadaným žákům umožňujeme rozvoj matematických dovedností při výuce ve skupinách s rozšířenou výukou matematiky a informatiky. Žáci z matematických skupin dlouhodobě obsazují čelní umístění v matematických soutěžích a vykazují vynikající úspěšnost při přijímacích řízeních na gymnázia.

Odpolední zájmové činnosti

Odpolední zájmové činnosti

V rámci činnosti školní družiny nabízíme žákům široké spektrum aktivit pro obohacující a tvořivé trávení volného času. Pro starší žáky je k dispozici infocentrum školy určené především k samostudiu a rozvoji čtenářské gramotnosti. Nabízíme také velký výběr odpoledních kroužků vedených pedagogy a kvalitními lektory.

Důraz na rozvoj cizích jazyků

Důraz na rozvoj cizích jazyků

V rámci kroužků mají žáci možnost učit se angličtinu již od první třídy. Ve třetí třídě je anglický jazyk zařazen do školního vzdělávacího programu. Druhý cizí jazyk je vyučován od sedmého ročníku. K praktickému používání cizího jazyka slouží zejména zahraniční výjezdy, které pro žáky organizujeme každý rok.

Bezpečná škola

Bezpečná škola

Prostor školy je elektronicky zabezpečený, používáme elektronické třídní knihy a žákovské knížky. Negativní sociální jevy se v osobní atmosféře daří včas zachycovat a účinně eliminovat díky spolupráci školního psychologa, metodika prevence a výchovného poradce.

© 2024 Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273 Ochrana osobních údajů Zpracování cookies

Developed by: Smartim