Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
1. ročník
Hudební výchova
Vokální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pěvecký a mluvní projev |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání rozlišení zvuků - sluchové vnímání Mezilidské vztahy respektování druhých ve sborovém zpěvu Komunikace respektování druhých ve sborovém zpěvu |
Instrumentální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- jednoduchý doprovod na rytmické nástroje
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita seznámení se s instrumentálními nástroji a s jejich použitím Řešení problémů a rozhodovací dovednosti instrumentální doprovod ve skupině MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu příprava na vystoupení |
Hudebně pohybové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- správné držení těla
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání vyjádření rytmu hudby pohybem (chůze, běh, poskoky) Kreativita vyjádření pocitu z hudby pohybem Mezilidské vztahy provední jednoduchých tanečních her Komunikace řeč těla a zvuků MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu volba hudby, nástrojů a druhu tance |
Tělesná výchova 1. ročník Rytmické činnosti s hudbou |
Tělesná výchova 1. ročník Rytmické činnosti s hudbou |
Poslechové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- poslech a zpěv koled
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace poslechem rozeznává některé nástroje Hodnoty, postoje, praktická etika vybírá písně vhodné k vystoupení VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Jsme Evropané rozlišuje koledy nebo lidové písně |
Klíčové kompetence
Kompetence sociální a personální
- učí se přijímat jedinečnost a odlišnost ostatních