Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
2. ročník
Český jazyk a literatura
Jazyková výchova
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- věta a souvětí |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání třídění slov do souborů dle určených pravidel |
Čtení a literární výchova
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- čtení pozorné, plynulé jednoduchých vět |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita dramatizace pohádky Komunikace přednášení básní |
Výtvarná výchova 2. ročník Ilustrace, ilustrátoři |
Člověk a jeho svět 2. ročník Místo, kde žijeme Člověk a jeho svět 2. ročník Lidé kolem nás Výtvarná výchova 2. ročník Ilustrace, ilustrátoři |
Komunikační a slohové útvary
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- základní formy společenského styku: adresa,oslovení, pozdrav,poděkování,omluva,prosba, blahopřání, pozvánka
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání vypravování jednoduchého příběhu a skládání osnovy |
Knihovna Jana Drdy
čtenářská gramotnost
Literární v přednesu
přednes básní dle vlastního výběru
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- pokouší se číst s porozuměním slova, věty a krátké texty
Kompetence k řešení problémů
- sděluje vlastní výsledky
Kompetence komunikativní
- rozvíjí svou aktivní i pasivní slovní zásobu
- vyslechne druhého
- dodržuje pravidla zdvořilého chování
Kompetence sociální a personální
- učí se přijímat jedinečnost a odlišnost ostatních