Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
2. ročník
Výtvarná výchova
Malba
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- teorie malby, hry s barvami, mísení barev
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita pokusy s barvami v určité barevné tónině |
Kresba
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pokusy s vedením linie, šrafováním, rytmické řešení plochy s využitím různých kresebných prvků
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita pokusy s linií, šrafování na ploše |
Modelace
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- výtvarné modelační materiály
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání výrobky na jarmark, dárky |
Uspořádání objektů do celků
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- dotváření a kombinování
|
Výtvarné prožívání přírody
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pozorování přírodních útvarů
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita kombinování přírodních a jiných materiálů v ročních obdobích ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí kombinování přírodních a jiných materiálů v ročních obdobích |
Člověk a jeho svět 2. ročník Rozmanitost přírody |
Člověk a jeho svět 2. ročník Rozmanitost přírody |
Imaginace
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- výtvarné vyjadřování vztahů ve světě člověka, smyslového vnímání, pocitů a představ
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Psychohygiena vytváření fantazijních abstraktních výkresů |
Aktivní práce s výtvarným dílem
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- setkávání s uměleckými díly
|
Ilustrace, ilustrátoři
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- ilustrátoři dětské knihy, význam ilustrace a její vztah k literárnímu textu
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 2. ročník Čtení a literární výchova |
Český jazyk a literatura 2. ročník Čtení a literární výchova |
Volné a užité výtv. umění, lidová tvorba, architektura.
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- hračka, loutka, maňásek
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Hodnoty, postoje, praktická etika návštěva výstav, hornického domku |
Člověk a jeho svět 2. ročník Lidé a čas |
Galerie Františka Drtikola
návštěva aktuálních výstav
Klíčové kompetence
Kompetence sociální a personální
- dodržuje termín splnění úkolu a domluvená pravidla
- učí se přijímat jedinečnost a odlišnost ostatních
Kompetence pracovní
- učí se zodpovědnosti za vykonanou práci