Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
2. ročník
Hudební výchova
Vokální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pěvecký a mluvní projev
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání učení se novým textům |
Instrumentální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- jednoduchý doprovod na rytmické nástroje
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita hra na Orffovy nástroje |
Hudebně pohybové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- procvičování již osvojené pohybové činnosti
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace tančení mazurky, polkového kroku |
Tělesná výchova 2. ročník Rytmické činnosti s hudbou |
Tělesná výchova 2. ročník Rytmické činnosti s hudbou |
Poslechové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- kvality tónů (libost, nelibost), vztahy mezi tóny (melodie)
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace poslech a rozlišování hudebních žánrů |
Klíčové kompetence
Kompetence sociální a personální
- učí se přijímat jedinečnost a odlišnost ostatních
Kompetence občanské
- aktivně přijímá kulturní, historické tradice