Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
3. ročník
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk
Welcome (úvod)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- osvojuje si základní výslovnostní návyky |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání interaktivní rozhovory s otázkami a základními zdvořilostními frázemi |
Matematika 3. ročník Číselný obor 0 – 1 000 |
At school (ve škole)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- škola |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá text a poslechový materiál o zvyklostech v britské škole |
Český jazyk a literatura 3. ročník Jazyková výchova Výtvarná výchova 3. ročník Malba |
At happy house (doma)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba – žáci si osvojí a umí používat základní slovní zásobu v tematickém okruhu |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita tvorba obrázkových slovníčků VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá text a poslechový materiál o Londýnu |
Český jazyk a literatura 3. ročník Čtení a literární výchova |
At the shop ( v obchodě)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- nákupy |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá textové a filmové materiály o stravování ve Velké Británii |
Člověk a jeho svět 3. ročník Člověk a jeho zdraví |
At the park (v parku)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- volný čas |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí text a poslechový materiál o typech dopravy a jejich vlivu na životní prostředí |
Matematika 3. ročník Číselný obor 0 – 1 000 Tělesná výchova 3. ročník Turistika a pobyt v přírodě |
Greg´s flat (u kamaráda)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- domov |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy práce s textem o přátelství a mezilidských vztazích VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá práce s textem o britském venkově MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu společná tvorba obrazových map (plán bytu) |
In the street (na ulici)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- osoby- popis a charakteristika |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy sociální interakce v rámci rozhovoru, respektování individuálních specifik |
In the playground (na hřišti)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- oblékání |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy práce s textem a poslechovým materiálem o kamarádství VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá práce s textem o klubových uniformách školáků ve Velké Británii |
At the sports centre (ve sportovním centru)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- volný čas |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita tvorba obrázkových slovníčků Sebepoznání a sebepojetí práce s materiálem o zdravém životním stylu |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního zdokonalení
- rozumí standardně užívaným termínům a symbolům
Kompetence k řešení problémů
- rozpozná, zda již podobný problém viděl
Kompetence komunikativní
- vyslechne druhého
Kompetence občanské
- uvědomuje si svá práva a povinnosti vzhledem k věku