Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
4. ročník
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk
Welcome back! (vítejte zpět)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- abeceda |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání interaktivní rozhovory s otázkami |
Český jazyk a literatura 4. ročník Jazyková výchova |
Happy families (šťastné rodiny)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- rodina |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Český jazyk a literatura 4. ročník Jazyková výchova |
Food (jídlo)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- jídlo |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita tvorba jídelníčků VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá práce s materiálem o stravování ve Velké Británii |
A day at the ZOO (den v ZOO)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- zvířata |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí práce s textem o zvířatech a jejich životech v ZOO |
In the town (ve městě)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- dopravní prostředky |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí text a poslechový materiál o typech dopravy ve městě a jejich vlivu na životní prostředí |
Just for fun (pro zábavu)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- volný čas |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy interaktivní rozhovory s otázkami |
People at work (lidé v práci)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- povolání |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy respektování individuálních specifik, interaktivní rozhovory VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá práce s výukovým materiálem o profesních uniformách ve Velké Británii |
What´s the weather like (jaké je počasí)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- počasí |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí práce s textem o počasí |
What happened? (co se stalo)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba - žáci si osvojí a umí používat základní slovní zásobu v tematickém okruhu historie |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního zdokonalení
- rozumí standardně užívaným termínům a symbolům
- používá ustálená slovní spojení jazyka, který se učí
Kompetence komunikativní
- rozvíjí svou aktivní i pasivní slovní zásobu
- používá termíny jazyka, který se učí
Kompetence sociální a personální
- aktivně a pozitivně přispívá k práci skupiny
Kompetence občanské
- uvědomuje si svá práva a povinnosti vzhledem k věku