Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
4. ročník
Matematika
Číselný obor 0 – 1 000 000
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- čtení a zápis čísel, číselná osa |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání použití daných čísel v konkrétních situacích VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá seznámení s kurzem a cizími měnami |
Člověk a jeho svět 5. ročník Finanční gramotnost |
Geometrie
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- vzájemná poloha dvou přímek v rovině, rovnoběžky, různoběžky, průsečík, kolmice, rýsování kolmice pomocí trojúhelníku s ryskou
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání využití vlastních zkušeností a pozorování architektury a nejbližšího prostředí |
Závislosti, vztahy a práce s daty
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- římské číslice
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání návrhy k užití diagramů a tabulek |
Člověk a jeho svět 4. ročník Lidé a čas |
Klokánek
matematická soutěž
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- osvojuje si vlastní metody učení
- vědomě pracuje na svém zlepšení
- poznává svou chybu a snaží se ji opravit s pomocí učitele
Kompetence k řešení problémů
- navrhuje možnosti řešení problému a za pomoci učitele zvolí podmínky k jeho dosažení
- sděluje vlastní výsledky a porovnává je
- zachycuje postup řešení
- pojmenuje problém