Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
4. ročník
Hudební výchova
Vokální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pěvecký a mluvní projev
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Psychohygiena hudební hry, improvizace |
Instrumentální činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- hra na rytmické a melodické nástroje (reprodukce motivů, témat, jednoduchých skladeb, hudební doprovod)
|
Hudebně pohybové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- taktování, pohybový doprovod znějící hudby – dvoudobý, třídobý a čtyřdobý takt, taneční hry se zpěvem, jednoduché lidové tance (polka…)
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Tělesná výchova 4. ročník Rytmické činnosti s hudbou |
Tělesná výchova 4. ročník Rytmické činnosti s hudbou |
Poslechové činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- kvality tónů , vztahy mezi tóny (souzvuk, akord)
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Člověk a jeho svět 4. ročník Místo, kde žijeme |
Klíčové kompetence
Kompetence komunikativní
- využívá neverbálních způsobů komunikace "řeč těla"
Kompetence občanské
- váží si svých spolužáků, respektuje odlišnost lidí a jejich hodnot