Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
6. ročník
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk
Introduction (úvod)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- základní slovní zásoba pro zahájení, vedení a ukončení komunikace
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání vyplňování osobních informací do formuláře Komunikace užívání otázek odpovědí a pozdravů MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy užívání otázek odpovědí a pozdravů |
My life (můj život)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: rodina, domov a domácí práce, narozeniny a oslavy |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Poznávání lidí rozhovory o rodině a životním stylu |
Tělesná výchova 6. ročník Sportovní hry Tělesná výchova 6. ročník Kondiční cvičení Sportovní hry 6. ročník Kondiční cvičení |
Animals (zvířata)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: hospodářská a divoce žijící zvířata
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Základní podmínky života četba a rozhovory o zvířatech a jejich vlastnostech |
Přírodopis 6. ročník Biologie živočichů Přírodopis 7. ročník Biologie živočichů Přírodopis 8. ročník Biologie živočichů |
Holidays (prázdniny a dovolená)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- gramatické struktury: sloveso „to be“ v minulém čase |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace rozhovory o nemocech a zraněních |
Food (jídlo)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: nápoje a potraviny
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí četba a rozhovory na téma produkce potravin |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- vnímá nejrůznější problémové situace
Kompetence komunikativní
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe aktivně využívá cizí jazyk