Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
6. ročník
Konverzace v anglickém jazyce
Greetings (pozdravy)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pozdravy v různou denní dobu
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání užívání pozdravů v různé denní době Kooperace a kompetice vyjadřování potěšení ze setkání Hodnoty, postoje, praktická etika užívání pozdravů v různé denní době VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola vyjadřování potěšení ze setkání MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy komunikace na téma původ, setkávání lidí odlišných kultur Etnický původ komunikace na téma původ, setkávání lidí odlišných kultur Multikulturalita komunikace na téma původ, setkávání lidí odlišných kultur |
Famous people (slavní lidé)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- formou samostatných projektů: popis slavné osobnosti
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání tvorba samostatných projektů a prezentací Poznávání lidí rozhovory na téma slavných lidí Komunikace popisování a dotazování na oblíbené umělce MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Etnický původ komunikace o slavných lidech z celého světa MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Stavba mediálních sdělení tvorba samostatných projektů a prezentací |
Human Body and illnesses (lidské tělo a nemoci)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: části lidského těla, běžná onemocnění, zranění
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace provádění scének - u lékaře Řešení problémů a rozhodovací dovednosti provádění scének - u lékaře ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Základní podmínky života učení se slovní zásobě v oblasti zdraví a záchrany života |
Nature (příroda)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: zvířata, rostliny, stromy, základní pojmy z ekologie
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy poznávání anglických termínů v oblasti přírody a životního prostředí Základní podmínky života poznávání anglických termínů v oblasti přírody a životního prostředí Lidské aktivity a problémy životního prostředí poznávání anglických termínů v oblasti přírody a životního prostředí Vztah člověka k prostředí zjednodušená komunikace na téma ekologie |
Přírodopis 6. ročník Biologie rostlin Přírodopis 6. ročník Biologie živočichů |
Countries of the world (státy světa)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: anglicky mluvící země, jejich stručný popis
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání poznávání jiných států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích Poznávání lidí poznávání jiných států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá poznávání jiných států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích Objevujeme Evropu a svět poznávání jiných států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích Jsme Evropané poznávání evropských států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích, pojednávání v AJ o vlastní zemi a jejích zajímavostech MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference poznávání jiných států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích Etnický původ poznávání jiných států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích Multikulturalita poznávání jiných států, četba o anglicky mluvících zemích, jejich kultuře, obyvatelstvu a tradicích |
Fairy tales (pohádkové příběhy)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: pohádkové bytosti
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení čtení a porozumění psaným příběhům |
School (škola)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- rozšíření slovní zásoby oproti předmětu Anglický jazyk
|
My town (mé město)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: budovy a instituce ve městě, směry a světové strany
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace provázení městem, ptaní se na cestu Kooperace a kompetice tvorba zjednodušeného průvodce městem ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí rozhovory na téma pozitivních a negativních jevů v našem městě MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu tvorba zjednodušeného průvodce městem |
Zeměpis 6. ročník Glóbus a mapa |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- vnímá nejrůznější problémové situace
Kompetence komunikativní
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe aktivně využívá cizí jazyk