Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
7. ročník
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk
The World (svět)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- moje země
|
Entertainment (zábava)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: volný čas
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Fungování a vliv médií ve společnosti rozhovory o filmu a televizi |
The present (přítomnost)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- základní slovní zásoba pro zahájení, vedení a ukončení komunikace |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Poznávání lidí základní seznamovací fráze a otázky, rozhovor |
My life (můj život)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- domov, cestování |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Objevujeme Evropu a svět čtení o různých částech světa |
The future (budoucnost)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- člověk a společnost; gramatické struktury |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Sebepoznání a sebepojetí plánování své budoucnosti |
Výchova k občanství a ke zdraví 7. ročník Život mezi lidmi Praktické činnosti 8. ročník Svět práce |
Tělesná výchova 7. ročník Netradiční sporty |
Times and places (časy a místa)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- gramatické struktury; slovní zásoba: časové výrazy |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání vyprávění o tom, co se v minulosti stalo a co si zapamatoval |
Výtvarné činnosti 7. ročník Experimentální kresba a malba |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
- aktivně používá dříve nabyté vědomosti
Kompetence k řešení problémů
- k řešení problémů využívá veškeré dostupné prostředky
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- adekvátně vyjadřuje své názory
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
- kooperuje s lidmi ze svého okolí
- respektuje různé názory a je schopen se z nich poučit
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
- dle svých možností reprezentuje školu v oblasti cizích jazyků
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe aktivně využívá cizí jazyk