Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
7. ročník
Konverzace v anglickém jazyce
Environment (životní prostředí)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: meteorologické jevy, způsoby znečištění, ekologie atd. |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy získávání slovní zásoby z tématu životního prostředí, komunikace a rozhovory na téma ochrany přírody, čtení textů o ekologii Základní podmínky života získávání slovní zásoby z tématu životního prostředí, komunikace a rozhovory na téma ochrany přírody, čtení textů o ekologii Lidské aktivity a problémy životního prostředí získávání slovní zásoby z tématu životního prostředí, komunikace a rozhovory na téma ochrany přírody, čtení textů o ekologii Vztah člověka k prostředí získávání slovní zásoby z tématu životního prostředí, komunikace a rozhovory na téma ochrany přírody, čtení textů o ekologii |
Přírodopis 7. ročník Praktické poznávání přírody |
Festivals (svátky)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- seznámení se se základními svátky v anglofonním prostředí, s jejich historií a průběhem |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita vytváření angl. přáníček a pohlednic Komunikace rozhovory a čtení o svátcích v angl. mluvících zemích VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá rozhovory a čtení o svátcích v angl. mluvících zemích Jsme Evropané rozhovory a čtení o svátcích v angl. mluvících zemích |
Shopping (nakupování)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: obchody, druhy zboží a profese
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace realizace scének v obchodě, hraní rolí |
Free time (volný čas)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: volnočasové aktivity, trávení volného času |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace popisování trávení volného času |
Sports
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- názvy sportů v angličtině, pojmenování výbavy a osob |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Sportovní hry 7. ročník Sportovní hry |
Food and drink (jídlo a pití)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: názvy pokrmů, nápojů a surovin |
Travelling (cestování)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovní zásoba: dopravní prostředky a věci s nimi související |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá realizace scének z oblasti cestování, poznávání destinací Objevujeme Evropu a svět realizace scének z oblasti cestování, poznávání destinací MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita realizace scének z oblasti cestování, poznávání destinací |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
- kooperuje s lidmi ze svého okolí
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe aktivně využívá cizí jazyk