Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
7. ročník
Přírodopis
Biologie živočichů
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- živočišná buňka, tkáně, orgány, organismus
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy popsání potravního řetězce Lidské aktivity a problémy životního prostředí neznečišťování a nepoškozování ekosystémů Vztah člověka k prostředí ochrana přírody |
Praktické činnosti 6. ročník Pěstitelství |
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk 6. ročník Animals (zvířata) |
Biologie rostlin
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- rostlinná buňka, pletiva, rostlinné orgány – kořen, stonek, list, květ, plod
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá porovnávání rostlinstva ČR a zemí, kam jezdí na dovolenou ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy porovnávání jednotlivých ekesystémů Lidské aktivity a problémy životního prostředí neznečišťování a nepoškozování přírody Vztah člověka k prostředí ochrana přírody MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Fungování a vliv médií ve společnosti sledování přírodopisných dokumentů |
Matematika 6. ročník Osová souměrnost Zeměpis 6. ročník Krajinné sféry Země |
Matematika 6. ročník Osová souměrnost Výchova k občanství a ke zdraví 7. ročník Zdravá výživa Chemie 9. ročník Paliva |
Praktické poznávání přírody
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- práce s optickými přístroji (mikroskop, dalekohled) |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita tvorba herbáře MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu spolupráce ve skuoině |
Konverzace v anglickém jazyce 7. ročník Environment (životní prostředí) |
Tady jsem doma
regionální soutěž dle zájmu žáků
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- samostatně i ve skupině pozoruje, navrhuje a provádí pokusy
- osvojuje si obecně užívané termíny, symboly a znaky
- s porozuměním textu zpracuje přiměřeně dlouhé poznámky
Kompetence k řešení problémů
- využívá vhodné zdroje informací k vypracování úkolu
Kompetence komunikativní
- zapojuje se do diskuse, bere v úvahu názory druhých
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- podílí se na utváření příjemné atmosféry v týmu
Kompetence občanské
- uvědomuje si svá práva a povinnosti, je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- připravuje si a udržuje v pořádku svůj pracovní prostor a pracovní pomůcky
- podílí se na zpracovávání projektů
- učí se používat technické pomůcky