Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
7. ročník
Německý jazyk -2. cizí jazyk
Erste Schritte (první kroky)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- abeceda. |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Poznávání lidí vzájemné poznávání a pojmenovávání MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení první formulace základních údajů o sobě v cizím jazyce |
Ich heiße, ich wohne in ... (jmenuji se, bydlím…)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- představení se, tykání |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Sebepoznání a sebepojetí podávání informací o sobě a ostatních MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Stavba mediálních sdělení první formulace základních údajů o sobě v cizím jazyce |
Meine Familie (moje rodina)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- představení členů rodiny |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Hodnoty, postoje, praktická etika pojmenování protikladů |
Freunde (přátelé)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- časové údaje |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference vnímání a pojmenování odlišností u lidí MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Stavba mediálních sdělení čtení s porozuměním, tvorba mediálního sdělení |
Schule, Schule (škola)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- schulsachen pojmenovávání školní věci |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu práce na mediálním sdělení ve skupině |
Mein Hobby (mé záliby)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- časování pravidelných sloves v přítomném čase |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Psychohygiena vyprávění o volném času VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Objevujeme Evropu a svět komunikace mezi lidmi z různých zemí, účast v projektech, spolupráce |
Informatika 6. ročník Textový editor (Word) Informatika 6. ročník Vyhledávání informací a komunikace |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe využívá cizí jazyk