Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
7. ročník
Ruský jazyk - 2. cizí jazyk
Když se učím rusky, chci o Rusku něco vědět
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- předazbukové období |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy já a moje rodina, pozice mladého člověka v rodině – jeho seberealizace |
Chci se naučit ruštinu - Азбука
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- azbukové období |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy já a moje rodina, pozice mladého člověka v rodině |
Chci se naučit azbuku – В Интернете
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- čtení a psaní písmen: Б, З, И, П, Р, С, Г, Й, ы |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Hodnoty, postoje, praktická etika tolerance, porozumění v rodině, v kolektivu vrstevníků, v širší společnosti |
Chci se naučit azbuku – Моя семья
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- čtení a psaní dalších písmen: Л, Ц, Ч, Ш, ь |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita tolerance odlišných etnických a kulturních skupin, odlišných názorů, zájmů MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení vyprávění jako základ mediálního sdělení |
Chci se naučit azbuku - Школа
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- slovesa, časování sloves, pohyblivý přízvuk u sloves |
Chci se naučit azbuku - Где ты живёшь?
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- časování sloves v přítomném a minulém čase |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Objevujeme Evropu a svět komunikace mezi lidmi z různých zemí, účast v projektech, spolupráce OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Psychohygiena využití volného času, koníček – správný krok ke zdravému formování osobnosti |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe využívá cizí jazyk