Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
7. ročník
Výtvarné činnosti
Experimentální kresba a malba
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- hry s linií, využití náhody,
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita vymýšlení originálních způsobů pro spontálnní výtvarný projev Rozvoj schopností poznávání cvičení svého smyslového vnímání na základě spontálnní kresby |
Hudební výchova 7. ročník Poslechové činnosti |
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk 7. ročník Times and places (časy a místa) |
Prostorová tvorba
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- modelování rozměrnějších plastik
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita navrhování možností pro práci typu rozměrnějších plastik (v týmu) ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy diskuse o recyklaci a obnově přírodních vzorů |
Praktické činnosti 6. ročník Práce s technickými materiály |
Grafické techniky
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- různé techniky tisku z výšky
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita dokončování výtvarných nápadů prostřednictvím tisku z výšky |
Výtvarné umění a životní prostředí
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- land art a empaketáž
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy využívání ekosystémů (les, pole, vesnice a atd.) pro výtvarnou techniku land art a empaktáž |
Výchova k občanství a ke zdraví 7. ročník Člověk a kultura |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- využívá výpočetní techniky, aplikačního i výukového software
- samostatně i v týmu experimentuje a navrhuje
- využívá různé informační zdroje
Kompetence k řešení problémů
- využívá svých předchozích zkušeností,vědomostí a dovedností
- umí vyhledávat informace z oblasti umění a zpracovat je
- zbavuje se předsudků a snaží se rozumět i jiným kulturám a uměleckým přístupům
Kompetence komunikativní
- různými způsoby vyjádří své názory, pocity a myšlenky
Kompetence sociální a personální
- dodržuje termín splnění úkolu a domluvená pravidla
Kompetence občanské
- dle svých možností reprezentuje školu
- vnímá, chrání a oceňuje naše výtvarné tradice a kulturní historické dědictví
- respektuje požadavky životního prostředí, chrání přírodu a uvědomuje si, že jsme její součástí
Kompetence pracovní
- podílí se na zpracovávání projektů