Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
7. ročník
Zeměpis
Afrika
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- poloha a rozloha |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference rozhovor na téma různá etnika Etnický původ diskuse na téma postavení národnostních menšin |
Dějepis 7. ročník Objevy a dobývání, počátky nové doby |
Dějepis 7. ročník Objevy a dobývání, počátky nové doby Dějepis 9. ročník Moderní doba Dějepis 9. ročník Rozdělený a integrující se svět Přírodopis 8. ročník Biologie živočichů |
Amerika
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- poloha a rozloha |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference rozhovor na téma různá etnika Etnický původ diskuse na téma postavení národnostních menšin |
Dějepis 7. ročník Objevy a dobývání, počátky nové doby |
Dějepis 7. ročník Objevy a dobývání, počátky nové doby Dějepis 9. ročník Moderní doba Dějepis 9. ročník Rozdělený a integrující se svět Přírodopis 8. ročník Biologie živočichů |
Asie
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- poloha a rozloha
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference rozhovor na téma různá etnika Etnický původ diskuse na téma postavení národnostních menšin |
Dějepis 7. ročník Objevy a dobývání, počátky nové doby |
Dějepis 7. ročník Objevy a dobývání, počátky nové doby Dějepis 9. ročník Moderní doba Dějepis 9. ročník Rozdělený a integrující se svět Přírodopis 8. ročník Biologie živočichů |
Terénní geografická výuka
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- tvorba přiměřené dokumentace |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí drobný tématický projekt Naše obec MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení zpracování tématického projektu ve skupinách, fotoreportáž Práce v realizačním týmu zpracování tématického projektu ve skupinách, fotoreportáž |
Zeměpisná olympiáda
zeměpisná soutěž dle zájmu žáků
Tady jsem doma
regionální soutěž dle zájmu žáků
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- samostatně i ve skupině pozoruje, navrhuje a provádí pokusy
- osvojuje si obecně užívané termíny, symboly a znaky
- s porozuměním textu zpracuje přiměřeně dlouhé poznámky
Kompetence k řešení problémů
- využívá vhodné zdroje informací k vypracování úkolu
Kompetence komunikativní
- zapojuje se do diskuse, bere v úvahu názory druhých
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- podílí se na utváření příjemné atmosféry v týmu
Kompetence občanské
- uvědomuje si svá práva a povinnosti, je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- připravuje si a udržuje v pořádku svůj pracovní prostor a pracovní pomůcky
- podílí se na zpracovávání projektů
- učí se používat technické pomůcky