Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
8. ročník
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk
Cities (města)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- cestování; gramatické struktury |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá čtení o Londýně, rozhovory a prezentace Objevujeme Evropu a svět čtení o Londýně, rozhovory a prezentace MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference čtení o Londýně, rozhovory a prezentace |
Experiences (zkušenosti)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- gramatické struktury: předpřítomný čas |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí vypracování projektů a prezentací |
What´s up? (co se děje?)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- gramatické struktury: should/shouldn´t |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola rozhovory pravidlech společnosti; udílení rad |
The present and the future (přítomnost a budoucnost)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- who is who... |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání kladení otázek na původ Sebepoznání a sebepojetí poskytování informací osobě a o druhých Poznávání lidí kladení otázek na původ Mezilidské vztahy respektování jedinečnosti každého Komunikace poskytování informací osobě a o druhých Kooperace a kompetice respektování jedinečnosti každého |
Past and present ( minulost a přítomnost)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- reálie: Spojené Království |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy tvorba rozhovorů - nakupování MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení psaní o image a módě |
Dějepis 6. ročník Počátky lidské společnosti Dějepis 6. ročník Nejstarší civilizace, kořeny evropské kultury |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
- čerpá informace z různých informačních zdrojů
- pracuje s chybou a chápe význam takové práce
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- adekvátně vyjadřuje své názory
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe aktivně využívá cizí jazyk