Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
8. ročník
Německý jazyk -2. cizí jazyk
Ich habe einen Computer (já mám počítač)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- telefonování |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí poips zvířat MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení prsaní textu na určité téma, komunikace emailem |
Informatika 6. ročník Textový editor (Word) Informatika 6. ročník Vyhledávání informací a komunikace Informatika 8. ročník Textový editor (Word) Informatika 8. ročník Internetové aplikace |
Wo und wann? (kde a kdy?)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pozvánka na oslavu |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy komunikace při různých rodinných událostech |
Ferien (prázdniny)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- země EU |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá poznávání cizích zemí MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení hledání informací v textu |
Bei uns (u nás)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- popis místa - bydliště |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Mezilidské vztahy poznání způsobu bydlení u nás a ve světě |
Wie komme ich..? (Jak se dostanu…?)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- jednoduchá orientace ve městě |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení rozvíjení komunikačních schopností při stylizaci mluveného i psaného textu |
Mein Tag (můj den)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- vyprávění o průběhu dne |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace vyprávění o aktivitách a jejich rozvržení MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy vyprávění co se smí a nesmí |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe využívá cizí jazyk