Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
8. ročník
Ruský jazyk - 2. cizí jazyk
Chci znát slovní zásobu, která se hodí při každé příležitosti – Как дела?
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- intonační čtení – kontrola porozumění slyšeného textu |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy zvířata, součást přírody, vztah k okolí |
Chci umět názvy dnů, měsíců, počítat do 100, rád si hraji s čísly – Календар ХХ века
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- opakování výslovnosti ruského tvrdého ы
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace blahopřání, vztahy v rodině, vstřícnost, pochopení potřeb jiných, vzájemná pomoc |
Chtěl bych si popovídat o tom, co kdo rád dělá – Что я люблю …
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- opakování výslovnosti tvrdého л
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá cestování, vzájemná propojenost států EU MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu správné využití médií za účelem výběru důležité relevantní informace |
Chci si povídat o škole, o předmětech, o rozvrhu – Кто что учит?
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- přízvuk řadových číslovek |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Sebepoznání a sebepojetí popis činností a práce v hodinách, popis školního rozvrhu |
Chci se naučit slovíčka, abych si mohla s Rusy popovídat, jaký kdo je – Какой? Какая? Какое?
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- intonace rozkazovací věty |
Procházka naším městem - Город, где я живу
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- intonace tázacích vět |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace organizace vlastního času, zdravý životní styl v konfrontaci s konzumním způsobem života MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita respektovat odlišnosti i práva jiných lidí, tolerovat odlišné zájmy, názory a schopnosti jiných |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe aktivně využívá cizí jazyk