Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
9. ročník
Anglický jazyk - 1. cizí jazyk
Fame and fortune (sláva a bohatství)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- gramatické struktury: předpřítomný čas |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Poznávání lidí diskuse o nedávných činnostech Mezilidské vztahy četba o vzhledu Komunikace tvorba rozhovorů - nakupování MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference respektování odlišných životních stylů MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Stavba mediálních sdělení psaní článků o své zkušenosti Tvorba mediálního sdělení rozhovory o slavných lidech |
Informatika 6. ročník Vyhledávání informací a komunikace |
Health and safety (zdraví a bezpečí)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- péče o zdraví; gramatické struktury: modální slovesa, will/won't have to and will/won't be able to, can a must |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Sebepoznání a sebepojetí pojmenování částí těla Psychohygiena rozhovory se slovy znázorňujícími nepříjemné pocity Řešení problémů a rozhodovací dovednosti modelování krizových situací |
Tělesná výchova 8. ročník Gymnastika Tělesná výchova 8. ročník Kondiční cvičení |
Heroes (hrdinové)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- výslovnost: přízvuk |
Our environment (naše životní prostředí)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- společnost a její problémy |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí čtení o problémech životního prostředí Vztah člověka k prostředí diskuse o přírodě a klimatických jevech |
Přírodopis 9. ročník Základy ekologie |
Relationships (vztahy)
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- gramatické struktury: first conditional, so do I/ nor do I |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita tvorba vlastního příběhu Poznávání lidí slovní zásoba - charakterové vlastnosti VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování tvoření vět formulující ponaučení MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu spolupráce na projektech |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
- čerpá informace z různých informačních zdrojů
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů, hledá varianty řešení
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- adekvátně vyjadřuje své názory
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- chápe zásady týmové práce a řídí se jimi
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- chápe jazyk jako prostředek k pracovnímu uplatnění
- v příkladech z praxe aktivně využívá cizí jazyk