Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
9. ročník
Praktické činnosti
Využití digitálních technologií
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- čtení návodu a konkrétní práce s digitálním přístrojem |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace propjuje jednotlivé přístroje Kreativita vyhledávání fakt a informací na www. stránkách MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy dodržování pravidel bezpečnosti práce ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Základní podmínky života seznámení se využíváním energie, možnostmi a způsoby jejího šetření |
Informatika 9. ročník Kancelářské programy Informatika 9. ročník Tvorba www stránek |
Informatika 9. ročník Kancelářské programy Informatika 9. ročník Tvorba www stránek Informatika 9. ročník Grafika Fyzika 9. ročník Elektromagnetické jevy Fyzika 9. ročník Vedení elektrického proudu v polovodičích |
Provoz a údržba domácnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- ekonomika domácnosti |
Příprava pokrmů a základy stolování
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- zahraniční kuchyně |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace vaření dle ekonomických zásad Kreativita příprava slavnostní tabule VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Objevujeme Evropu a svět příprava jídel zahraniční kuchyně MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy poznávání stolování jiných kultur ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí třídění odpadu |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- řídí svou práci
- získané informace užívá v praxi
Kompetence k řešení problémů
- uvědomuje si zodpovědnost za svá rozhodnutí
Kompetence komunikativní
- spolupodílí se na utváření pravidel komunikace
Kompetence sociální a personální
- ovládá a řídí své chování a jednání
Kompetence občanské
- chápe základní ekologické souvislosti a environmentální problémy
Kompetence pracovní
- udržuje v pořádku pracovní pomůcky a dbá na pravidla bezpečnosti práce
- připravuje se na své budoucí povolání