Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
9. ročník
Informatika
Kancelářské programy
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- propojení textového, tabulkového a prezentačního programu |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita vytváření vektorového obrázku MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení vyhledávání na internetu Tvorba mediálního sdělení vytváření vektorového obrázku pro možné mediální využití Práce v realizačním týmu spolupráce na drobném tématickém projektu |
Praktické činnosti 9. ročník Využití digitálních technologií |
Praktické činnosti 9. ročník Využití digitálních technologií |
Grafika
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- bitmapové a vektorové grafické editory |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Praktické činnosti 9. ročník Využití digitálních technologií |
Tvorba www stránek
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- webová stránka - její části
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita vytváření webové stránky MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení vyhledávání na internetu, hledání rozdílu mezi informativními, zábavnými a reklamními sděleními Tvorba mediálního sdělení vytváření webové stránky Práce v realizačním týmu spolupráce na tvorbě webových stránek na dané téma |
Výtvarná výchova 9. ročník Ověřování komunikačních účinků Praktické činnosti 9. ročník Využití digitálních technologií |
Praktické činnosti 9. ročník Využití digitálních technologií |
Klíčové kompetence
Kompetence k řešení problémů
- navrhuje postup a plán plnění úkolu, kritéria plnění úkolu
- k práci přistupuje tvořivým způsobem, aplikuje různé metody a postupy
Kompetence komunikativní
- prezentuje výsledky své práce a obhajuje je
Kompetence občanské
- seznamuje se s základní legislativou a obecně platnými morálními zákony pro používání IKT
Kompetence pracovní
- dodržuje bezpečnostní a hygienická pravidla pro práci s výpočetní technikou
- používá osvojené poznatky v praxi