Základní škola, Příbram II, Jiráskovy sady 273
Učební osnovy
9. ročník
Ruský jazyk - 2. cizí jazyk
Jezdím s rodiči po celé Evropě – Мы все живём в Европе
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- pravopis jmen příslušníků národů v ruštině |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace organizace vlastního času, zdravý životní styl v konfrontaci s konzumním způsobem života |
České a ruské pohádky - Сказки
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- časování sloves |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Sebepoznání a sebepojetí zvládání vlastního chování, řešení různých situací (bolest, nemoc, pomoc druhým) |
Mne někdy z těch slovíček jde hlava kolem – Голова идёт кругом!
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- časovaní sloves мочь, помочь |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti volba povolání VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Jsme Evropané EU |
Slavení Vánoc a Nového roku u nás a v Rusku. Blahopřání. – Пишите по адресу.
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- 1. pád podstatných jmen čísla množného |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita specifika oděvu ve světě ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí upevňování vztahu k životnímu prostředí |
Co děláme od rána do večera – všední den – С утра до вечера
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- intonace otázek s tázacím slovem |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá EU |
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- cítí potřebu vlastního rozvoje v oblasti cizího jazyka
Kompetence k řešení problémů
- má samostatný a aktivní přístup k řešení problémů
Kompetence komunikativní
- dbá na kvalitu svého projevu ústního i písemného
- komunikuje cizím jazykem na úrovni dané ročníkem
Kompetence sociální a personální
- aktivně se podílí na práci ve skupině
- spolupracuje s učitelem
Kompetence občanské
- je zodpovědný za svou přípravu na vyučování a za splnění daných úkolů
Kompetence pracovní
- v příkladech z praxe využívá cizí jazyk